stan

Har precis varit på stan. Köpte trosor, bh, hårspännen och skor! Så nu är jag glad faktiskt. Åt en sån god sallad på max också, crispy chicken salad typ, verkligen jättegod. Iaf , vid 5 ska jag sola med Tova. Blir nog inte att vi tjejer ses ikväll och äter, tror jag iaf. Men vi kanske träffas iaf och gör något annat, annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra ikväll, kanske vara hemma ikväll igen. Nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lite lungt. Nu hade jag tänkt gå och göra något annat än att sitta vid datorn, spela kort med Jim eller baka :) så att klockan blir 5 så jag kan få gå och sola.

puss.

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0