sjuk

Satt och såg lite fim igår, och bara tog det lungt. Så ska jag gå och lägga mig, då kan jag inte sova för att jag fryser ihjäl typ. Så kändes det som att jag hade värsta febern, helt plötsligt liksom .. så vaknade jag vid 11, drömde om massa riddare, i flera  timmar också .. inte kul. Så skulle jag gå upp, och det gick verkligen inte, hade så jävla ont i kroppen! Jag gick upp och kolla med en termometer, råkade också köra ner den i halsen först, så höll på att spy .. också jävligt roligt. Men sen visade den typ 39 graders feber, så jag ringde till mamma så hon fick komma och hämta mig. Jag ville vara frisk idag, för jag skulle gå och äta på pastavagnen med Daman, som vi gjorde för precis ett år sen, då vi lärde känna varandra :( så blir jag sjuk just då. Men, vad gör man? Nu ska mamma åka och handla massor av saker till mig. Så jävla glad att jag inte var sjuk på nyårsafton, inte så rolig start på det nya året .. men det bli bättre får man hoppas på. Känner att jag bara sitter och yrar just nu, haha. Så jag skriver mera senare,

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0