JAJAJAJA

Verkar som att datorn funkar, iaf för tillfället så jag passar på att skriva ett litet inlägg!

Fredag -
skrev faktiskt ett inlägg från mobilen då, men det ser ut som att det inte gick så bra! iaf så satt jag hemma hos kraft med tova, saie och såklart kraft (a) vi kollade lite film och pratade. Trevlig kväll!

Lördag -
jag och tova var och solade, men det var lite dyrare än vad vi hade väntat med så det blev lite misslyckat, hah.
på kvällen träffade jag nadja och andrea, vi gick först hem till robin lindholm där det var några grabbar, vi hann vara där i kanske en kvart .. sen gick vi vidare med dem till typ rusta, där gick vi hem till någon som jag inte kommer ihåg vad han hette, och det kom dit lite fler hela tiden, sen beställde jag och nadja taxi, som vi skulle betala med pengarna som hon hade lagt i min jackficka, men nej .. då var alla mina fickor öppna och pengarna såklart borta, också skitkul. så jag började gå hemåt från rusta, helt själv och typ förfrös. då ringde jag mamma, så hon pallrade sig upp mitt i natten och skjutsade mig hem till pappa, riktigt snällt faktiskt, tack!

Söndag - idag.
vaknade vid 11, gick upp åt frukost .. snart ska jag gå hem till tova, vi ska börja följa strömmen, så vi ska dra och gymma :) nu ska jag se på ett desperate houswives avsnitt, sen gå till tova.

puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0