idrottsgalan

har inte gjort något speciellt ikväll, bara tagit det lungt! åt så jävla gott förrut, först vanilj yoghurt sen hallon, skivad banan och eftersom jag älskar mandarin så hade jag i några klyftor, sen jättelite kokos och typ hackade nötter! mamma gjorde iordning till mig, testa! riktigt gott faktiskt. just nu sitter jag och kollar på idrottsgalan, hah det enda roliga tycker jag är när robert gustafsson och björn gustavsson kommer, älskar båda två, jag orkar faktiskt inte se klart så jag hade tänkt gå och lägga mig nu! så jag skriver imorgon efter skolan!
"jag är bättre på ping men sämre på pong" hahaha, robert gustafsson . 

puss

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0