frisörlinje?

Har precis kommit hem från informationskvällen på guteskolan. Det var typ 6 stycken tjejer som var där, alla ville gå frisör. Det verkar jättekul faktiskt man får typ färga, klippa och styla och så, först på dockor då. Sen har de typ en kurs i extensions (hårförlägning) i trean. Men ändå tvekar jag, alltså .. för det första vet jag inte om jag vill bli frisör sen , för det andra är det en så liten skola .. alltså jag vill att det ska tillhöra säve, jag gillar när det är mycket folk som man känner. Det låter roligt, och precis allt jag tycker är kul! Men jag vet inte, sen är det ju inte säkert att man kommer in heller. Men, tror jag väljer det som första val iaf ;) (a) tror jag. Snart hade jag tänkt gå och borsta tänderna och ta bort sminket, sen gå och lägga mig faktiskt. Vill inte vara sådär jättetrött i skolan imorgon, som jag har varit de senaste dagarna.

puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0