...

Hatar alla mina designs på bloggen, blir bara fult så ändrar jag till ännu fulare efter en vecka typ. Måste fixa en riktig, säger det jämt .. men nu ska jag göra det! Juste, kom på att jag lovade en sammanfattning av år 2008, har börjat 2 ggr på den, men jag skiter faktiskt i den helt nu. Allt som jag kommer ihåg från året, är för privat .. som inte alla behöver veta. För småsaker jag gjorde orkar jag inte skriva om och alla + jag skiter i det ändå, det är ointressant. Men jag måste börja blogga om något annat känner jag, börjar bli tråkigt att bara skriva om mina dagar. Men vad ska jag skriva om då? Jag vet ingenting annat än om mig själv. Men jag ska försöka variera allt som står i mina blogginlägg från och med nu. Ska börja med att lägga in en bild på någon annan än mig själv, någon jag alltid tycker ser bra ut !

 adriana lima.                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0