död

så jävla skönt att datorn funkar igen, typ mitt liv.
har precis kommit hem från gymmet, är lite död just nu faktiskt, eftersom det här faktiskt var första gången jag gymmade! men jag kommer känna av mer imorgon :) ikväll hade jag inte tänkt göra något alls faktiskt .. ska snart bada, äta, se lite på tv sen gå och sova! behöver inte plugga något, svenska och bild uppgifterna har jag redan gjort så jag känner mig lite stolt över mig själv faktiskt ! och mitt so häfte tänker jag inte börja med ännu!

nu ändrar jag helt på designen till en vanlig, för jag står fan inte ut med min meny som ligger längst ner!
förlåt daman!

puss

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0