död

Fyfan skola idag. Helt jävla död .. kunde verkligen inte sova igårkväll! Gick upp vid 12 och åt, satt vid datorn lite. Somnade nog runt 2 tror jag. Hade inga prov idag som jag trodde att vi skulle ha, tyskan är på tisdag och matten typ nästa vecka tror jag. Vi hade ganska lugna lektioner idag, blev mest prat .. och eftersom jag var så jävla trött så skrattade jag också en hel del, haha. Imorgon är det fredag, ska bli skönt, haha redan trött på skolan ju. Andrea kommer hem på lördag också, längtar efter henne :( .. då ska jag iaf träffa henne och Nadja. Ikväll ska jag inte göra något speciellt , duscha, se på ronny och ragge sen gå och lägga mig tidigt. Skriver mera senare om jag har tråkigt

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0