avisavis

Älskar fredagar i skolan, vi börjar tidigt, har nästan alltid lugna lektioner och det är typ tomt i matsalen när vår klass ska äta sen slutar vi ganska tidigt. Ännu tidigare fick vi sluta idag p.g.a. att vi hade prov och fick gå efter. Det gick helt okej, klarade det mesta på A delen, sen finns det en B del som var svårare, skrev typ i 2 svar på den delen. Vi var inte många tjejer i klassen idag, eftersom Anneth, Andrea, Nadja och Julia är och ser på Chris Brown, därför jag har "avisavis" som rubrik! JAG VILL OCKSÅ DIT! Iaf .. sen efter skolan åkte jag och Tova till stan och kollade lite kläder. Jag har bestämt mig att köpa ett par beiga chinos. Hittade inga på stan, däremot på internet. Hatar att hitta byxor på internet, jag vill prova först. Imorgon ska jag köpa vita converse, men det finns ju med röda ränder på och typ bara svart vita, tror jag tar med röda ränder faktiskt. Ska även köpa ett par nya jeans. Finns mycket jag vill ha nu faktiskt. Men jag fyller ju år i mars också, så jag önskar ska önska mig jeans då. Ikväll tror jag att jag ska vara hemma faktiskt, orkar inte ta mig in till stan. Nu ska jag se på en film, sen äta tror jag. 

                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0