kulkul

Kom precis hem. Kvällen började med att jag, mamma och robban åkte hem till robbans syster Tove i bby. Vi åt gott och så! Sen åt vi lite efterätt och såg på melodifestivalen, sedan pratade jag med Nadja och vi bestämde oss för att göra någonting. Så hon kom till bingan och jag gick och träffade henne, sedan gick vi mot Putte där det var några, bl.a. Woodo, Kraft, Albin, Max, Johan, Amanda och sen 2 till tjejer som jag inte kommer ihåg vad de heter .. vi satt där ett tag och bara chillade lite. Sedan gick jag, Nadja, Albin, Woodo och Kraft till max och åt lite, sen lämnade de mig och Nadja ensama så vi gick till öster och vi bestämde oss för att gå skilda vägar (a) stackarn skulle få skjuts på cykel till vibble, hah typ iskallt! Jag gick tillbaka till Tove och sedan tog vi en taxi hem. Och nu sitter jag här, och är ganska trött så jag ska snart gå och lägga mig. Det var iaf kortfattat min trevliga kväll :) !

PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0