iskallt

Jag hade tänkt skriva en gång till igår, men mitt internet mådde inte så bra så jag struntade i det. Jag satt iaf hemma på kvällen och kollade på beck och åt Ben&Jerrys glass. Idag har jag bara gått i skolan, en grupp började med nationella i matte. Sen har jag nationella i engelska på onsdag. Det ska nog gå bra! Jag slutade vid fem i halv 4, och Robban skulle skjutsa mig hem .. så jag tog bussen till stan för att få tiden att gå, och jag orkade inte stå och vänta. Så han hämtade mig på stan, sen åkte vi hem. Jag har även fått reda på att frisörlinjen är typ den enda linjen som det är fler som har sökt till än vad det är som kommer in, haha, alltså, de tar in 15 och det är typ 24 som har sökt, och det är den enda linjen som är så. Alltså, den enda linjen som är "översökt" . Men nu har Robban gjort mat till mig, skriver senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0