hemma

Kom hem för ett tag sen. Kvällen började med att jag träffade Nadja i stan, sen gick vi till Andrea och lite senare kom Sigrid dit. Andrea var på lite dåligt humör .. så hon fixade sig och skrek lite då och då. Sen gick vi mot Munken, men där utanför så bestämde Sigrid och Andrea att det skulle gå till singan och fixa en grej först, så jag och Nadja gick in till Munken där också Johan, Tim, Max och Muslas var. Vi satt där först och drygade lite, sen blev Johan ett offer och alla andra började slå på honom , stackarn :( sen satt vi där och pratade lite och vissa av oss tog det lungt, haha en del inte. Sen hämtade mamma mig, redan vid halv elva tyvärr .. men hon kunde bara hämta mig då, och ingen buss gick och jag kunde inte ta mig hem på något annat sätt ändå så det var lika bra. Sigrid och Andrea försvann bort också btw (a) Nadja blev helt lämnad ensam hos Munken, förlåt för det igen ;/ ! Nu sitter jag hemma och har precis ätit en macka och dricker te, ska snart se en film eller något sen sova. Blev inte att jag åkte till pappa idag heller, men imorgon ska jag dit.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0