onsdag

Idag har jag och Nathalie varit på en stan ett par timmar. Med mig hem fick jag ett halsband, ett par sjuktgrymtäckligt snygga trosor och lite stuffs inför imorgon, så att säga, partyhattar, fina sugrör, confetti och små trumpetblåsor. Eller vad det kallas. Jag har ännu lite småsaker att fixa inför imorgon.
Nu blev jag halvt irriterad och helvete!!! Jag har missat Victoria's secret fashion show för första gången, det är en disaster. Hoppas verkligen reprisen kommer inom kort.
Nu tänkte jag ta bort mitt smink, göra te, lägga mig i sängen och tagga lite inför imorgon, det är ju nyårsafton. Jag vet inte om jag hinner skriva något imorgon, annars får jag ta och önska alla ett happy new year!

CHEERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0