fredag

Gårdagen var väl sisådär. Vi var först hos Jack, det var väl roligare än själva sävefesten nästan. När vi kom dit fick jag och Nathalie stå ute i ett bra tag och vänta på våra pengar, det gick halvbra. Men vi kom in iallfall, ovärt var det. Hann vara där i lite mindre än en timme skulle jag tro. Sen fick vi skjuts till en efterfest, eller, efterfest vet jag inte om vi ska kalla det. Måste ändå säga att det bästa på hela kvällen var när vi kom hem till Nathalie och gjorde mat. Sen vandrade jag hemåt, somnade någon gång vid halv fyra skulle jag tro. 
Var halvdöd imorse, när klockan ringde tror jag att jag drömde att mamma ringde och jag försökte klicka, så hade jag tryckt på snooze knappen till tjugo över sju. Vi såg på julspexet i aulan och sen fikade vi i klassrummet. Nu har jag tagit bort mitt smink, ska göra varm choklad och krypa ner under en filt och se på julfilmer och sova lite. AWESOME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0