torsdag

Har kommit hem för en stund sen, min första dag i skolan var idag. Vi började halv tio i aulan, hela elfrida andré gymnasitets ettor samlades där då. Så ropade de upp klasserna och så fick man gå till sina klassrum, vi fick information och lekte typ fruktsallad? Så nu går jag i hp09b .. min klass var väl sådär, men jag känner typ bara fem stycken där just nu. Vi slutade iallfall runt ett, sen drog jag, Tova och Emma till södervärn och kollade lite, Tova började då gråta som fan, haha. Sen kom Andrea dit och vi drog till stan och kollade lite, umgicks med folk och pratade om våra nya klasser och så. Mamma hämtade mig sen, och nu sitter jag bara och kollar runt lite på datan. Tänkte äta snart, sen ta en snabbdusch. Imorgon börjar jag klockan åtta, usch vad konstigt det känns att skolan har börjat igen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0