tisdag

Har inte gjort så mycket idag, eller ingenting faktiskt. Skrev ingenting igår heller har jag för mig, men jag var bara hemma iallafall, drog till kalkbrottet en stund på kvällen och träffade Andrea och Sigrid, de skulle tälta där, men det blev lite strul så alla åkte hem till sig. Har packat och lite så precis, för jag ska till pappa idag så hela mitt rum måste med! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske skulle på sound of visby men jag struntar i det, pallar verkligen inte det. Så det kanske blir att jag träffar Sigrid eller så blir det film och godis med någon, eftersom det är så dåligt väder idag.  Men nu ska jag hoppa in i duschen,

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0