söndag

Okej, jag ljög .. vi körde aldrig riktigt igår. Lite kanske. Kvällen blev väl okej .. kände mig inte så hemma bland folket bara. Men jag drog hem efter en och en halv timme ungefär, Robban hämtade upp mig och vi åkte ut ända till när och hämtade mamma som var på 50års fest. Så jag hann med rätt mycket, en kväll på stan + 50års fest i när. Men jag hade fan roligare i när än på stan. Vi åkte också förbi max när jag, mamma och R åkte hem. Klockan var kanske två? Det gillar vi. Idag har jag inte gjort så mycket, åkt till pappa och packat ihop mina saker sen åkte jag tillbaka hit till follingbo. Vi har ätit thaimat och jag har spelat kort med Jim, mys. Imorgon börjar skolan igen. Jag har precis duschat, så nu måste jag föna håret och sen ska jag försöka somna puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0