måndag

Vi gjorde inte så mycket i skolan idag, som vanligt. Lekte lekar och gjorde en rundvandring i alla byggnader. Efter skolan åt jag och Tova mat hemma hos henne och bara pratade lite. Mamma kom och hämtade mig efter en stund, så åkte vi hem. Har inte gjort så mycket ikväll, färgat mammas hår, blev rätt bra, har packat också eftersom jag ska till pappa imorgon, sen har vi sett på film. Benjamin Buttons otroliga liv såg vi, jag förväntade mig att den skulle vara bättre faktiskt. Vi har precis sett klart den, och jag ska ta och sova nu. Vi börjar nio imorgon, vi skulle göra nå lekar. På onsdag börjar vi våra lektioner på riktigt, tycker det är skönt för det är så sjukt drygt att bara sitta i ring i flera dagar i sträck och leka fruktsallad.

goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0