hej

Blev inte att jag träffade Tova, så jag skriver ett blogginlägg till. Har inget att göra ändå. Har kollat runt på massor av bloggar och lite så, trevlans. Sitter och tänker på det här med att byta klass, kanske skiter i det ändå? Jag vet inte. Det kan ju bli bra så småningom. Jag ska snart tvätta bort mitt smink och sätta mig och kolla på tv, skönt. Imorgon ska jag först möta Alex vid lyckåker, sen ska vi gå tillsammans till skolan. Börjar klockan åtta med svenska har jag för mig. Har inte köpt block ännu kom jag på nu, kanske var meningen att vi skulle ha imorgon? Ingen aning, men isåfall köper jag det typ efter skolan imorgon. Nu ska jag ta bort sminket och sen göra te

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0