söndag/måndag

Igårkväll grillade jag med Daman, Max, Johan, Muslas, Julia, Kraft och senare kom lite fler. Efter en stund så skulle alla gå hem, så jag gick och träffade Simon någon timme. Jag lånade hans cykel och cyklade hem till Tova och sov där (a) 
Vi vaknade  vid elva typ, vi åt frukost och fixade oss och sen cyklade vi till stan. Hon kollade ut färg till hennes hårförlägning som hon ska få från frissan. Efter det cyklade vi ner till glassbaren och köpte glass och satte oss i almedalen. Vi gick upp till öster igen och fick sen skjuts hem av Robban. Nu ligger jag hemma och ska duscha om en stund, vet inte vad som händer ikväll ;) det får jag se.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0