myskväll

Mamma hämtade mig vid 4 typ, sen åkte vi hem till follingbo och gjorde mat, tacos blev det, jättegott (a)
Sen kom Tova och Niklas ( hennes pappa för dem som inte vet det ) och deras hund som de är hundvakt åt :) sen satt vi och fikade en stund, Niklas åkte hem med hunden och jag och Tova satte på oss myskläder. Sen poppade vi popcorn och såg på Sex and the City filmen, den är så jävla bra! Just nu så är vi lite övertrötta och asgarvar åt precis allt ! 
Jag har funderat på att bli blond igen, men isåfall blir det till sommaren. Men jag vet inte om det kommer gå, mitt hår är redan jätteslitet, så jag vet inte .. håller på att tänka jättemycket på mitt hår nu, hur jag ska göra ;/

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig ..
godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0