onsdag

Nu har jag precis sett på bonde söker fru, haha. Druckit lite julmust och ätit några pepparkakor. Och målat mina naglar, de senaste månaderna har jag faktiskt sparat ut och fixat med mina naglar. Bet alltid av dem förrut, men nu äre andra bullar (a). Tänkte faktiskt gå och ta bort mitt smink om typ 5 minuter, sen gå och försöka sova, börjar tidigt imorgon. Imorgon har jag också lovat mig själv att gå ut och ha snöbollskrig, kommer antagligen få ha det själv. Eller så har jag otur och all snö försvinner imorgon, så det bara är slask kvar, och då blir det mindre roligt. Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig,  pussgodnatt!

               
                                                 min och tovas mammaa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0