film

Idag såg vi film med skolan, så jag hade typ en och en halv lektion sen åkte jag, tova och ellen till stan, åt lunch och köpte godis till filmen. Den hette "Flyga Drake" och handlade om en pojke som bodde i afghanistan typ, och hans bästa vän var hans tjänare typ. Men den var lite sorglig och ganska hemsk, finns typ en bok om den också. Igårkväll låg jag och pratade med daman i telefon igen, så jag var trött som fan när jag vaknade ;o .. men det var det värt, för vi pratade om pepparkakor och stewie i family guy! Men han var iaf glad, för det blir nämligen plg en gång till, i januari 2009 (a).  Vi kom också fram till att vi inte ens har känt varandra i ett år, känns som mycket mera :o
nu ska jag plugga lite, puss

                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0