tovish

Har inte skrivit på typ en dag, men internet började funka på min dator precis när jag skulle gå .. så jag får skriva blogg på den för första gången imorgon. Idag har jag bara varit på stan med mamma, bytt linnet jag fick i julklapp till större storlek, köpte en tröja eller egentligen en tunika typ på Vera Moda. Testade ett par jeans på Friendhs också, men de var inte så bra. Sen köpte jag hårfärg på hårkompaniet, sen åkte vi och hämtade Jim på max, sen åkte vi hem. Jag testade mina tröjor lite, åt lite snabbt sen skjutsade Robban mig till Tova. Och ikväll har vi varit på Ica Maxi och handlat godis, druckit cola och bara tagit det lungt (a) . Hon färgade också håret på mig, det blev faktiskt jätte bra, trodde det skulle bli helt svart först, men det blev faktiskt nästan som jag hade förrut bara lite mörkare och lite varmare färg, så helt nöjd med det iaf! Nu tror jag att vi snart ska gå och borsta tänderna och sen gå och lägga oss i sängen och prata lite, sen sova.

puss godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0