sthlm imorgon

Kom hem för en stund sen. Fick skjuts av mamma till david vid 7 kanske, sen hämtade hon mig igen vid halv 10 typ. Vi såg på en film som heter jumper, den var rätt okej faktiskt (a) ! Har precis druckit varm choklad, och nu har jag börjat packa iordning lite saker som jag ska ha med mig till sthlm imorgon. Är första gången jag åker själv till sthlm med Tova, eller första gången jag åker själv överhuvudtaget. Haha, men det ska bli roligt iaf. Har faktiskt reserverat 2 biljetter till coldplay när de får in nya, om det nu gör det! Tova vet inte om det ännu, men hon blir väl glad när hon läser det .. hoppas jag! Man skulle typ skriva sitt nummer och så, så får man ett sms när de får in nya biljetter så kan vi boka 2 stycken. Kommer också bli kul, om det nu blir av. Det är jättelångt kvar, i slutet på augusti liksom .. men tiden går ju fort så. Nu ska jag gå och ta bort mitt smink, borsta tänderna, kolla så jag har allt med mig sen gå och lägga mig! Så skriver jag när jag kommer hem imorgonnatt,

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0