prov

Har varit trött hela dagen, men den har gått ganska fort ändå. Somnade på no;n , på en kant på boken .. så när jag vaknade hade jag ett avtryck av en bok kant i huvet, kul! Sen åt jag ingen lunch, satt i biblioteket med Jossan som var så söt och hjälpte mig med provet och struntade i lunchen, lovar att hon höll på att avlida av hunger. Sen var det so prov, det gick sådär, godkänt iaf tror jag! Efter so;n skrattade jag sönder med Nadja, pågick även halva musiken .. lite halvjobbigt faktiskt. Idag ska jag inte göra något, plugga till no provet på torsdag. Juste, tyska provet blev typ inställt! Så jävla bra, det är frivilligt om man ville göra det imorgon eller i januari. Helt glad över det!


Kommentarer
Postat av: JOssan

hahah, avled gjorde jag inte, men gammelmommos kakor tog slut snabbt ;)

2008-12-17 @ 15:26:42
Postat av: Rebecca

haha (a)

2008-12-18 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0