onsdag

Skrev ingenting igår, orkade inte bara. Satt och kollade på filmer från gamla semestrar och när jag och mina bröder var små.

Haha, en semester från 1999 när jag, robin, jim, pappa och mamma är i frankrike. Så sitter vi ute i någon park, så står jim och siktar med en plastpistol mot kameran och robin står och hoppar och ba; mamma stannade och söp hemma! fan vad vi skrattade åt det igårkväll, vi har liksom aldrig hört det förrut heller .. och hon var inte ens hemma, hon satt bredvid mig på en bänk längre bort (a)

haha, jaja . Kände mig inte riktigt helt frisk igår, så jag är hemma från skolan idag och tar en dags paus. Ska baka något idag med mamma tror jag, hon slutar vid 1 . Så det ska bli mys, måste plugga lite till engelska proven nästa vecka också.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0