onsdag

Har inte skrivit på flera dagar! Har inte haft någon tillgång till någon dator (a) :( . Eftersom jag inte har någon egen data hemma hos mamma :( . Har iaf inte hänt så mycket de senaste dagarna, har haft 2 engelska prov. Gick bra på båda, igår pyntade jag också min julgran som jag har i mitt rum. Den blev faktiskt jättefin, ska ta kort på den och lägga in bild snart. Har också ett kemi prov imorgon, har såklart glömt pappret i skolan som det står vad man ska kunna på provet. Får försöka ändå. Har också gjort pepparkakor idag, de blev nog bra tror jag. Och nu tänkte jag se på alla avsnitt som jag missat av greveholm på datan! Kanske inte skriver på en eller två dagar,

puss.


Kommentarer
Postat av: Melker

Nytt smeknamn istället för Snygg-Becca (hoppas det inte gör något) Bagar-Becca :D. För att du bakar så ofta :). Ha det bra, puss!

2008-12-10 @ 18:46:35
Postat av: Rebecca

Det är mitt riktiga jag!

2008-12-11 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0