NYÅR

Har börjat bli dålig på uppdateringen, ska försöka bättra mig! Idag är det ju nyår, ska bli jättekul faktiskt. Sitter hos pappa nu, och jag måste hem till mamma så fort som möjligt för att jag måste sy fast clipsen i min hårförlägning. Jag har lite panik också, för jag har inga skor till klänningen ikväll, kan inte tänka mig några andra skor på den heller! Vet verkligen inte hur jag ska göra med det, hinner inte till stan och leta efter ett par heller. Jag får fråga Tova om hon har ett par, eller kanske Emma eller Helena, det fixar sig tillslut iaf. Igår träffade jag David och fixade lite saker, träffade också Andrea .. hon har ju åkt till Spanien idag .. så nu är jag sadface. Nadja var ju även med igår, vi klarar inte av att träffas alltså, det blir för mycket! haha. Men jag kom iaf typ en timme försent hem, men pappa märkte inget (a) . Nu tänkte jag äta lite frukost sen ringa mamma om skjuts!

puss

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0