TISDAG

Vi kom hem igårnatt. Vi har haft sjukt mysit och rolit! Ida lurade mig att åka i läskiga backar, var lite rädd, ramlade lite, Ida slog mig i ögat med en skida, skrattade, lekte James Bond i skogen, ramlade lite till osv. Mys. Idag var det skola, och har nog aldrig haft så roligt i skolan. Hade lyckorus, var lycklig och myste runt. Har längtat efter mina mysisar. Sen fick vi lite attitydsproblem, men det är helt okej. Efter skolan gick jag, Nathie och Ida hem till Ida, Ida och Erika. Vi dansade somfan. Blev svettig och ännu mer lycklig. Flög litegrann. Nu är det roliga slut är hemma och ska plugga och äta äcklig mat och har inte lyckorus längre hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0