SÖNDAG

Igår var det nyår. Hahahahaha. Sjukt konstig kväll. Var hemma hos Julia först med henne och Rebecca. Det var mys. Sen gick vi till ibkhuset och åt middag. Efter det dansade vi bara, sjukt roligt. Sen är det ganska oklart vad som hände. Jag missar tolvslaget helt, jag springer runt inomhus och undrar vart alla när de står ute och skjuter raketer, jag och Julia ska gå till öster, Frida ska hoppa på min rygg och jag ramlar och skrapar upp hela knät, (grät lite inombords) Julia lägger sig ner i sympati och skrattar lite, gick tydligen till alis och mcdonalds som jag inte kommer ihåg, gick tillbaka till ibkhuset, Julia börjar duscha full som fan och jag ligger på golvet och myser med värmegolvet, Julia lägger sig bredvid mig och folk bryter upp låset och bär runt mig överallt, Julia sitter och smaskar mig i örat med potatisgratäng och jag dregglar överallt, hon släpar upp mig och vi skulle hem, står en bil utanför, får skjuts till thim istället, blir aspigg och springer runt överallt, jag och Julia står och hoppar i sofforna och tror att vi är badass för vi lyssnade på knarklåtar, drar asdåliga skämt som bara Tim skrattar åt för han är efterbliven och rolig, jag, Thim, Julia och Tim går och lägger oss i en liten våningssäng och jag och Tim får trängas i en jävla koja och ha på oss en fårfilt och till sist somnade vi alla vid halv nio. Cosy.
Idag har vi hängt lite vid Thim, kom precis hem. Ikväll ska jag nog vara med Johan, Tim, Julia och Thim tror jag.

Kvällens noteringar:
Det här var den sista nyårsaftonen innan vi dör och jorden går under
Jag måste sluta dricka och bli needy och kär i allt och alla
Douglas är fin
Bra inlägg

aaalwaaays i wanna beeee with yoooouuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0