SÖNDAG

Igår hade jag en mysdag med Yohanna först. Vaknade hos henne, vi dansade, blev taggade, drack, blev en mysig dagsfylla, såg på fotboll, åt på creperiet, drog till Erika. Vi var där några timmar och sen gick jag och Ellinor hem till henne och sov. Idag åkte jag hem vid halv tre kanske, och sen dess har jag legat i min säng och sett klart på vänner. Grät lite i sista avsnittet. Heh. Nu har jag ingenting att sysselsätta mig med längre när jag har tråkigt. Ska börja se gossip girl eller se om satc. Egentligen skulle jag ha jobbat sjukt tidigt den här veckan, men det blev inte så. Ska inte jobba alls. Tack. Hejdå

Pusse



 ni är fina. bra att man var glad också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0