söndag

Igår var vi på dde. Världens flopp fest enligt mig, det enda som var roligt var att driva med alla andra som var där. Kan heller inte bestämma mig om festen var i en lada eller ett garage, någonting sådant. Vi var iallfall festens partyprissar. Jag, Nathalie och Hampus tog taxi hem, lagade mat och sen somnade vi gott!
När vi vaknade åkte vi till mcdonalds och åt en rejäl nyttig frukost där.
Nu sitter jag hemma och har riktigt tråkigt, har spelat play station tre och druckit te i flera timmar.
Har ett matteprov imorgon som jag egentligen måste plugga till, men det känns alldeles för ansträngande, så jag får se hur jag gör med det.
Har också kommit fram till att jag egentligen borde vara flera kilo lättare idag med tanke på hur mycket jag dansade igår, och skrattade tills jag fick ont i magen. Men det är jag förstås inte.

That's all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0