-

Ajo, jag lever. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har ingen direkt lust. Igår var vi iallfall först hemma hos Vickan och åt god mat och pratade. Efter det blev det sävefest och vissa saker var roligt och vissa inte. Fick lite problem med olika saker imorse så nu är alla arga. Med alla menar jag mina folks. De blir inte gladare när de nu har fått besked om hur det egentligen går för mig i skolan, har ingen lust att skriva om det heller. Ikväll ska jag iallfall sitta hemma, se bra filmer, äta godis och somna tidigt. Kan behövas eftersom jag knappt sov inatt och var död på praktiken idag och höll på att somna när jag stog upp. Jag behöver någon som kan muntra upp mig, även fast Nathalie och Vickan har gjort ett bra jobb med det idag så behövs det ännu mera!

Varför har alla förhållanden på facebook?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0