hemma

Kom precis hem. Jag och Nathalie cyklade först till den där mässan vid halv tio kanske och gjorde uppgiften där, sen gick vi bara runt där ett tag. Sen blev det frukost/lunch på mcdonalds som bestod av en cheeseburgare. Vi kom också fram till att det är det godaste som finns!!!!! Sen cyklade vi tillbaka till skolan och hade matte och datakunskap, sjuuuukt tråkigt. Ikväll ska iallfall jag och Tova gå en långpromenad, mysigt. Haha juste, måste berätta en sak som jag glömde skriva igår, jag har en filt vid mina fötter i min säng, så igår när jag vaknade låg den virad runt min hals som en scarf, hur fan kom den dit? Haha, satt och skrattade åt det hela morgonen. Nu ska jag göra kaffe!

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0