torsdag

Idag har vi bara varit i aulan och kollat på massa olika saker. En del saker var väl roligare än andra. Andrea och Nathalie var roligast.
Efter skolan gick jag och Andrea till affären, köpte pan pizza, gick hem till mig och värmde dem och hann se början på en film. Efter det kom Robban och hämtade mig, vi skjutsade Andrea till södervärn sen åkte vi hem till Follingbo.
Är så sjuukt trött på kvällarna nu för tiden, halvjobbigt, fattar inte varför. Fattar inte heller varför jag skriver så sjukt ointressanta inlägg heller? Har inte en aning om vad jag ska skriva om, ändå ökar min statistik hela tiden. Why? Är det sånt här andra tycker är intressant? Roliga läser jag har isåfall.

suuuuuuuuuuug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0