söndag

Igår:
Jag åkte hem till Nathalie, där var hon och Hampus. Efter en stund så kom Andrea och efter en stund till så kom Ida och efter en stund till så kom Jack. Jag gick iväg till Kraft en stund och kollade på hans hundvalp som han har fått, sjuuuukt söt. Den var mindre än min fot, haha. Var bara hos Kraft i en halvtimme kanske, sen gick jag tillbaka till Nathalie och vi satt där ett tag, eller rättare sagt de satt där och väntade på att jag skulle bli klar. Efter det så gick vi mot hemmakväll där det skulle vara fest. Vi kom dit, men det var ju inget man kunde hänga i julgranen. Det enda som var roligt var att jag höll på att dö av skratt med Nathalie, hon är bäst. Vi stog iallfall utanför festen i en halvtimme, sen drog vi till mcdonalds och åt lite. Där träffade jag på August, Lukas och Wallen. Alla de andra drog och jag orkade inte springa efter, så jag hängde med grapparna hem till August. Först badade dem, alla tre i ett badkar. Har lite kort också som kanske kommer upp. Sen sprang August och Wallen i kalsonger runt hela hans kvarter. Wallen spelade också munspel. Sen hände det inte så mycket mer, vi spelade kort, Wallen försökte berätta spökhistorier och så åt vi äpplen. Lukas drog hem och jag, August och Wallen slocknade hemma hos August vid fem kanske. Jag har nog nästan aldrig skrattat så mycket som igårkväll, typ åt mina egna skämt också. Rolig tjej. Tack som fan kapunkap grabbs.

Idag vaknade vi typ vid halv tio, låg och pratade sen var jag tvungen att gå. Jag fick skjuts hem av Robban och nu är jag hemma. Jag är sjukt trött så jag ska se film och somna till den en stund.

Puss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha vi hade kul ändå så att säga!

2009-11-15 @ 12:56:55
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0