lördag

Jag lever. Gårkvällen var mysig. Direkt efter mitt blogginlägg slocknade jag i Andreas brors säng. Men hon fick liv i mig, och vi såg på en film som vi hade hyrt. Drag me to hell, hette den. Den var ju typ halvläskig ibland, creepy kärring bara. Efter det så somnade vi båda vid halv tre eller något.

Alarmet ringde vid sju, härligt! Jag kom upp ur sängen ungefär kvart över nio, fixade mig rekordsnabbt och sen åkte vi mot kyrkan. Andrea tränade lite på sin sång, sen kom det folk och dopet började. Jag och Eve fick skrattanfall, sjukt pinsamt. Skrattar alltid åt sånt jag inte får, när det är taskigt också, haha. Alltid sånt som är roligt. Andrea sjöng ju också, hon var bääääääst! Stolt. Sen blev det fika i vibblehuset tror jag det heter? Precis bredvid vibblehallen iallfall. Det var mys! Sen blev det promenix hem till Andrea där jag försökte sova, men jag hann inte för Robban kom typ direkt och hämtade mig. Nu sitter jag hemma, och är sjukt trött. Vill sova. Men det kan jag glömma, för ikväll blir det fest.

Puss



taggad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaj, vibblegården!

2009-11-16 @ 13:46:56
URL: http://sagmjauu.blogg.se/
Postat av: Anonym

exakt ! :)

2009-11-16 @ 14:00:35
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0