i'm like yes

Kom hem för ett tag sen. Var hemma hos Amanda med henne och Nathalie, vi spelade wii mest. Sen satt vi och drev med folk på msn, rätt roligt. Sen kom Emmy och Jac, så drog jag vid tio eller något. Nu har jag precis sett desperate housewives, hann inte se det ikväll så jag fick ladda ner det. Imorgon ska jag vara hemma, känner att jag börjar bli sjuk. Min hosta blir värre, förkyld och hos Amanda kände jag mig t.o.m. lite febrig. Får hoppas det blir bättre. Vi är lediga på torsdag också, grymt skönt. Har undrat länge varför i helvete jag skriver grymt hela tiden? Jag hatar det ordet, om ni nu ville veta det. Nu blir det film, sen sova

en månad kvar tills jag åker, längtar efter min broe som jag förövrigt kommer skjuta om han inte kommer hem till jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0