+

Kom på att jag tappade min mobil mitt på dansgolvet igår, och någon har trampat på den så nu är det typ halvt trasig! Men den går iallfall att använda och jag står ut i en månad till med den, ska önska mig en ny i julklapp. Om ni ville veta det! Har inte gjort någonting särskilt, pratade med mamma i en timme i telefon förrut om igår. Hon är för jävla skön har jag kommit på. Om någon timme ska jag äta pizza, sen tänkte jag dra till Nathalie och hämta mina saker och lämna det jag lånade av henne igår. Sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi hem! Känner verkligen för en hemmakväll.

peace&love

kollade på massa fotoalbum och hittade söta bilder, lite suddiga men de duger i krig som Nathalie brukar säga



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0