torsdag

Fyfan vilken seg skoldag. Den tog aldrig slut kändes det som .. när skolan var slut så hämtade mamma mig, sen kollade jag på en klänningen igen och provade den och sen la jag undan den. Ska se om jag köper den. Jim kom dit efter ett tag sen kollade vi på kläder till honom, han köpte chinos och jag köpte present till Tova (a) hon fyller ju år imorgon ;) jaja, sen kollade vi runt lite på stan och jag testade lite svarta chinos på åhlens men alla satt fult. Sen skjutsade mamma hem mig till pappa, och nu har jag ätit och ska snart gå till affären och köpa balsam. Sen ska jag duscha och sen gå och lägga mig tidigt! Ska bli skönt :) kanske skriver lite senare

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0