tjock

Jag vet inte hur det blir med att åka in till stan, jag ligger i soffan och orkar inte göra någonting känner jag. Om jag ska in till stan måste jag duscha och fixa mig, det orkar jag inte. Men jag vill träffa Andrea och prata med henne, hon är inte så glad just nu .. så jag vill trösta henne och köpa kaffe cool till henne. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar ta mig in till stan, och filmen går det inge bra med. Juste, jag glömde säga att jag körde för första gången igår .. det var jätteroligt, man brukar ju hacka sådär ibörjan men jag gjorde det bara en gång faktiskt. Grymt roligt iaf ;) jaja, snart ska jag äta lite glass och min bror har åkt till fastlandet och han har ju typ flera hundra filmer, gamla och nya, så jag ska nog ha filmkväll med mig själv om jag inte ändrar mig snart :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0