tisdag

En helt vanlig dag i skolan, har varit jättetråkigt väder ju. Har regnat hela dagen nästan och har inte sett solen en enda gång idag tror jag. Hade nationella i engelska imorse också ju, det gick verkligen inte bra. Jag förstår mig verkligen inte på matte .. Jaja, efter skolan så åkte jag, Tova och Andrea moppe till stan. Jag gick först och provade lite klänningar på MQ, måste ha en till balen. Hittade en som var rätt fin faktiskt, ska fundera på den. Efter det gick vi till lekstugan och Tova köpte en present till hennes kusin, sen var det donken och sen obs för Tova skulle handla lite. Sen åkte jag och Tovish hem. Snart ska jag väl äta och sen efter det ska jag spela the sims, jag blev beroende. Senare kanske jag ska gå till Sermed och se en film som han har tjatat om att jag ska se för jag skulle skratta så mycket. Kommer inte ihåg vad den heter ;) Nu ska jag äta! skriver sen

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0