söndag

Har varit en skön dag. Gick upp vid halv elva eller något, gick ut och satte mig i solen och åt frukost. Sen låg jag ute och solade lite. Sen duschade jag och fixade mig, sen åkte jag in till stan och träffade Alex, Carl och Kim och kollade lite på studentbalen i almedalen. Vi gick runt ett bra tag och kollade runt lite. Efter ett tag träffade vi Nadja och Andrea så de hänkade med oss. Vi gick runt ännu mer runt almedalen, trevlans. Sen gick Alex, Carl och Kim så vi tjejer gick och köpte slush eller vad det heter, eller rättare sagt så köpte de slush ;) jag hade redan druckit en sån, men den smakade skit. Vi satt iaf vid hamnen och bara pratade och hade mysigt, vi taggade till inför sommaren också. Det här kommer bli en bra sommar känner jag!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0