soaré

Jag skulle ta bussen in till stan, men självklart så missade jag den.. men jag hann med nästa iaf. Jag träffade Andrea, Sigrid och Vitim på öster, sen gick vi till södervärn och köpte biljetter. Sen gick jag och mötte Nadja, och efter en stund mötte jag Kraft och Theo, sen satt jag med dem och kollade på soarén. Den var faktiskt bra, men jag tyckte faktiskt att den var bättre förra gången! Men bra var den. Efter så satt jag och några utanför södervärn och pratade lite, sen kom Robban och hämtade mig. Jag övningskörde på vägen, fan vad roligt det är alltså! Nu har jag precis sett klart på filmen som jag började se förrut idag, man on the moon hette den med Jim Carrey, den var rätt så bra, jag älskar Jim Carrey, haha. Nu måste jag gå och lägga mig, jag är sjukt trött och jag har skola imorgon!

justeja, idag har jag känt Melker i tio månader faktiskt :) var ett bra tag sen jag träffade honom sist ..
här är från när jag träffade honom senast  i oktober tror jag att det var

                    

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0