rebeccao

Igår tog jag bussen till bingan, sen mötte Rebecca mig där. Vi gick hem till henne och jag slingade hennes hår, det blev rätt bra, fast lite olika skiftningar (a) men fint ändå! Sen gick vi ut, till hamnen där Rebecca träffade Jim, och jag pratade lite med Theo och Kraft. Sen träffade vi Erika, Fanny och Vickan så gick vi upp till McDonalds och åt glass, sen gick vi och hämtade Rebeccas cykel vid solberga och sen cyklade vi hem till henne, vi var sjukt trötta så vi gick direkt och la oss.

Idag vaknade vi typ elva eller något, så gjorde vi frukost och gick ner och satte oss i solen. Mysigt! Nu sitter jag vid Rebeccas dator, och hon ska snart ner till almedalen med Wilma och jag ska snart få skjuts hem av Robban :)

skriver sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0