onsdag

Skolan var som vanligt, hade prov men det var ändå onödigt för han rättade ändå inte proven, förutom två då, men mitt var inte ett utav dem så det tycker jag var lite onödigt. Vi var på rättegång också, tycker det var intressant faktiskt. Efter så gick jag till stan och mötte upp mamma, vi kollade runt lite och äntligen köpte jag min klänning som jag ska ha på balen, avslutningsmiddagen eller vad det är ;) nu ska jag bara köpa skor, liten väska och kanske något litet smycke. Har pluggat ikväll faktiskt, skrivit massor för hand och gjort matte. Har matteprov den tredjde, bara jag i hela klassen (a) men det är avgörande för mitt betyg .. inte helt avgörande men det kommer bestämma mycket, jag hoppas verkligen jag får godkänt. Nu tänkte jag gå och fixa lite småsaker sen ska jag faktiskt sova, somnade vid halv tio igår och jag vaknade av mig själv imorse vid tio över sju, kunde ha sovit till tjugo i åtta eftersom jag hade sovmorgon, älskar att vakna av mig själv och inte känna mig trött!

godnatt!

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0