onsdag

Idag vaknade jag av att Andrea sa: Beccaaa? vi har försovit oss. Men faktiskt, så visste jag att det skulle hända idag, för att (förlåt Andrea) hon försover sig rätt så ofta så jag visste att vi skulle göra det idag. Men vi gick iaf upp, sminkade oss och lite så. Vi hade redan missat typ tre bussar, så vi skulle gå till skolan, men istället gick vi förbi stan och köpte en kaffe och kanelbulle för nio kronor på max till frukost. Vi satt på stan en liten stund, för vi hade ändå lunch i skolan just då. Sen träffade vi Daman och Sammi en snabbis, sen tog vi bussen till skolan och så hade vi matte och gympa, sen slutade vi. Efter skolan satt jag och kollade lite på wipeout med Ellen på hennes mobil. Sen kom Robban och hämtade mig.

Imorgon är vi lediga, så jävla skönt! Ikväll ska jag träffa Andrea, vi ska se på en sorglig film. Ska sova hos henne också, så jag skriver kanske inte mycket imorgon heller. Imorgon på dagen skulle vi iaf gå och lägga oss i almedalen. Vi har ju solariditetsdag imorgon också, vi ska samla in hundra kronor, och jag skulle göra något i trädgården sa mamma, kommer inte ihåg vad bara, haha.

Nu måste jag gå, jag ska duscha och hjälpa mamma lite med maten, puss

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0