lördag

Jag gick som sagt var tillbaka till Tova igårkväll. Så fick hon min present, ett par vita jeansleggings som hon hade önskat sig (a). Sen fixade hon sig lite och sen cyklade vi iväg mot stan, där mötte vi Andrea och några fler. Resten av kvällen sög faktiskt. Det regnade, det var iskallt, det blev bråk hela tiden .. inte kul. Jag och Tova drog hem lite innan tolv, det regnade som fan och mina skor höll på att blev förstörda så jag gick hem barfota med skorna på pakethållaren. Jaja, idag så har jag inte gjort något ännu. Ätit frukost, duschat och lite så. Tänkte gå ut och sola men det blåste som fan så det blev lite kallt. Vid halv två ska jag träffa Sermed och Tova ute och bara prata lite. Sen vid fyra skulle vi typ dra till a7 och kolla på fotboll. Nu måste jag gå och fixa mig

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0