fredag

Vaknade kanske runt tolv. Gick upp, åt frukost och sen fixade jag mig. Efter det så fick jag skjuts av mamma hem till Jesper där Jesper och Theo satt och solade. Alla vi tre satt ute i solen ett tag och jag åt glass. Sen åkte jag och Jesper en liten moppetur till furulund för att lämna något till någon .. När vi kom tillbaka till Jesper så skulle han åka till sin mamma, så jag och Theo gick och träffade Daman, Kraft och Woodo istället på ett dagis vid sankt hans skolan. Calle kom också och umgicks med oss ett tag! Efter en stund så gick jag, Kraft och Daman upp till öster, jag bjöd på glass och sen kom mamma och hämtade mig! Ikväll är jag inte säker på vad jag ska göra, kanske skulle träffa Nadja iaf ;) men jag får se hur det blir! Bilder från idag kommer i nästa inlägg :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0